Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asdasdasdasdasd
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:07, 26 Sie 2010 Temat postu: asd |
|
Wielu z Was wie, jak zachowuje się większość mechaników grających na konkurencyjnych serwerach. Piszę ten poradnik po to, aby nasi gracze kreujący właśnie taką postać, nie popełniali takich błędów. Tak więc, zaczynam.
[color="#FF0000"][size="5"][center]NAPRAWA:[/center][/size][/color]
Oto przykład NIEPOPRAWNIE odegranej akcji naprawy.
[color="#0000FF"]Mechanik[/color]: Witam, naprawić?
[color="#008000"]Klient[/color]: Tak.
Po tych słowach, mechanicy zabierają się za naprawianie wozu, nie wiedząc nawet, co jest w nim nie tak.
Może większość graczy zgadza się na tak przebiegającą akcję, ale nie liczcie wtedy na wielki sukces.
Oto przykład POPRAWNIE odegranej akcji naprawy.
[color="#0000FF"]Mechanik[/color]: Witam, w czym mogę pomóc?
Klient: Witam, miałem małą stłuczkę. Zderzak i maska będą raczej do wymiany, na dodatek brakuje chyba oleju silnikowego.
[color="#008000"]Klient[/color]: Wie Pan co? Proszę dać mi chwilkę, określę, ile to będzie kosztować.
[color="#DDA0DD"]Mechanik obchodzi auto dookoła, spogląda przez dłuższą chwilę na zniszczoną karoserię, kładzie dłoń na brodzie, mówiąc w stronę klienta.[/color]
[color="#0000FF"]Mechanik[/color]: Myślę, że sto dolarów załatwi sprawę.
[color="#008000"]Klient[/color]: Dobrze, a ile to dokładniej potrwa? Wie Pan, zależy mi na czasie.
[color="#0000FF"]Mechanik[/color]: Jak wszystko pójdzie sprawnie, to wyrobię się w trzydzieści minut (na czacie OOC możesz poinformować, że potrwa tyle, ile zażąda skrypt).
[color="#008000"]Klient[/color]: Dobrze, tak więc proszę wziąć się do roboty. *wówczas klient wchodzi do auta, pociąga za dźwignię znajdującą się obok siedzenia, podnosząc jednocześnie maskę*
Czas na odegranie należystej akcji naprawy, ja oczywiście pokażę jej przykład.
[color="#DDA0DD"]Mechanik wkłada dłoń do kieszeni, wyciąga z niej telefon komórkowy, wykręca odpowiedni numer, naciska zieloną słuchawkę, oczekując na odebranie rozmowy.[/color]
[color="#4169E1"]Po dłuższej chwili przyjeżdża kurier, wychodzi z auta, otwiera bagażnik, wyciąga z niego zapakowane kartony, odkładając je na chodnik, zamyka bagażnik, wsiada z powrotem do auta.[/color]
[color="#DDA0DD"]Mechanik wyciąga nożyk z paska narzędzi, rozcina nim taśmy, którymi owinięte są kartony, wkłada nożyk z powrotem za pasek, wyciąga klucz francuski, reguluje go do odpowiedniej wielkości, wykręcając po tym wszystkie śruby mocujące uszkodzoną karoserię.[/color]
[color="#DDA0DD"]Mechanik odkłada wszystkie części na bok, przykłada nowe w miejsce starych, przykręcając części wcześniej odkręconymi śrubami. Uśmiechnięty odwraca się w stronę klienta, mówiąc.[/color]
[color="#0000FF"]Mechanik[/color]: Dobrze, została tylko wymiana oleju silnikowego.
[color="#008000"]Klient[/color]: Świetnie, dobry z Pana mechanik.
[color="#DDA0DD"]Mechanik otwiera drzwi od magazynu, wchodzi do pomieszczenia, podchodzi do półek, podnosi z nich kanister oleju silnikowego, wychodzi z zaplecza, odkręca zakrętkę od kanistra, wkłada dłoń do wnętrza maski, dostrzegając zakrętkę od silnika, odkręca ją, przystawia do niej gwint kanistra, przechyla go do góry, przelewając zawartość znajdującym się w nim oleju.[/color]
[b][color="#DDA0DD"]Mechanik zakręca zakrętkę od silnika, opuszcza maskę lekko nią trzaskając, podchodzi do klienta, mówiąc.[/color]
[color="#0000FF"]Mechanik[/color]: Gotowe, poproszę teraz sto dolarów.
[color="#DDA0DD"]Klient wkłada dłoń do kieszeni, wyciąga z niej studolarowy banknot, następnie z uśmiechem na twarzy podaje go mechanikowi.[/color]
[color="#DDA0DD"]Mechanik odbiera banknot od klienta, następnie wsuwa go do kieszeni kombinezonu, uśmiecha się, odchodząc w stronę dystrybutorów.[/color]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|